Followers

Friday 2 August 2013

mOoD SeDeY

hello again ='(
 i'm feel very very sad deeply sad,,,
2010 -bila hati terlampau dilukai kemudian datang seseorang yang dapat merawat luka tu,,
tapi hati tu berdarah kembali bila tiba 2012 kali nie jatuh dan berkecai,,
2013 dia datang then tampal semula hati yang dah berkecai,,
awak dah tampal awak  dah pegang hati tu,,
tapi hari nie luka tu berdarah balik sebab tampalan tu semakin hilang,,
bodohnya saya sebab tak hargai tampalan yang dah awak tampal dengan rasa sayang awak tu,,
maaf sebab selalu buat awak marah and sakit hati,,
but believe in i still love u,, even awak nak lepaskan saya,,
saya xkn pernah lupa semua pasal awak dan saya,,
thanks sebab buat saya bahagia,,
thanks selalu ingatkan saya tugas sebagai seorang hamba kepada-Nya,, sebagai seorang anak and pelajar,,,
thanks sebab selalu ada untuk saya,,
sorry sebab selalu sakitkan aty awak,,
thanks sebab selalu maafkan saya,,
sorry sebab saya tak jaga hati awak,,
thanks sebab selalu jaga hati saya,,

LOVE U DEAR
REALLY DO ,,
ALWAYS DO,,

sincerely me NURUL =')

No comments:

Post a Comment