Followers

Saturday, 12 October 2013

kisah lama =")

kau kate kau tak buang aku tapi kau tak boleh teruskan,,
kau tahu tak bagi aku dari first kau tipu aku ,
kau kapel dengan aku tapi dalam masa yang sama kau kapel ngan orang lain,,
bagi aku kau dah buang aku masa tu,,
sebab kalau kau syang kan aku kau takkan buat semua tuh,,
tapi kau buat betul tak,, 
aku bagi kau peluang lagi,, aku maafkan kau,,
tapi kau ? khianat peluang yang aku bagi tu,,
kau buat lagi,, kali nie pon secara senyap,,
kau tipu lah weyh,, walau macam mana pun aku tetap akan tahu,,
sembunyikkan bape lama sekali pon,, semua tu akan terbongkar,,
tapi tu kisah lama,,
senang untuk aku maafkan,,
tapi untuk lupakan ?? sorry susah ,,
bukan sebab aku masih sayang,, tapi benda tu tinggalkan kesan yang mendalam..kau tak rase,, aku yang rase,, 
di saat semua orang tahu segala-galanya ,, aku macam orang bodoh tak nampak tu semua,,
aku terasa dipermainkan ,, oleh kau,, oleh diorang ,, kau nak tahu kenapa ? 
sebab semua tahu kecuali aku,,
paling aku terkesan,, kawan kita dari sekolah lain yang bagitahu aku,, 
kalau kau jujur dengan aku,, mungkin hubungan kita takkan dingin macam nie,,
sorry ,, aku tak mampu nak berbaik dengan kau,,
sebab apa yang aku nampak bila aku baik dengan kau,, adalah bayangan kau sedang tipu aku,,
jalan terbaik aku undurkan diri,, dan mendiamkan diri aku,, seolah olah aku dan kau tak pernh berkenalan,, 
that is the best way that i can do,, sorry kawan

No comments:

Post a Comment