Followers

Saturday 5 October 2013

Jangan Lah Tipu Lagi

kenapa,, mesti tipu,, kenapa apa salah nurul ??
jangan lah tipu lagi,, okay i'm not perfect,, but please kalau tak betul2 sayang please stay away from me ,, ianya hanya membuat kan saya lebih terluka,, i don't want to,, enough is enough its hurt,, its truly hurt,, i can't take it anymore,, please please please ='( ,, saya tak kisah kalau awak jujur dengan saya ,, tapi kenapa saya dengar dari mulut orang lain,, Ya Allah betapa tersentapnya hati saya hanya tuhan jer yang tahu,, kenapa di saat nurul semakin menyayangi dia terbongkar segala rahsia,, ada kah semuanya tipu,, semua kata sayang dan indah yang pernah awak ucap dulu tu,, adakah semuanya lakonan semata,, please be honest with me,, arghhh,,, i wish in one blink all about the lies,, all about you just disappeared ,, i wish i can reset my memory,, i really2 can't take it anymore i really do ="(

No comments:

Post a Comment