Followers

Wednesday 31 July 2013

Kawan Yang Baik =)

assalamu'alaikum ...haip =) and salam ramadhan untuk umat islam,, salam sejahtera untuk non-muslim =) lama dah tak update blog nie hehehe ,, one of the reason ?? ana lupa lah pasword n emel huu,, (terukkan ? bnyak mkn smut =P)hurmm today the topic is ??a good friend yup ^_^..my big bro , my mom, my big sis selalu cakap jangan ikot kan kawan jangan ikotkan kawan,,tapi saya selalu buat tak tahu jer dengan apa yang dia cakap..yer kawan dulu dengan kawan yang saya ada sekarang tak sama,, tapi saya bersyukur sangat ada hikmah bila mereka mereka semua buat macam nie kat saya,,sebab ?? saya akhirnya percaya cakap my family,, yang kawan kadang2 ada yang baik ada yang tak,,so jangan terlampau terikut2 ,,berkawan tu tak salah,, tapi jangan tersalah langkah,,saya dah boleh bezakan mana kawan dan mana lawan,,kawan yang baik dia tidak akan membiarkan kita terus melakukan kesilapan,, tetapi dia akan membetulkan kita setiap kali kita tersalah langkah,,saya bersyukur sangat sebab di saat semua kawan yang saya rapat jauh dari saya Allah menghantar umatnya yang lain membantu saya untuk menguatkan semangat,,walaupun menangis sampai bengkak2 mata tapi lepas puas menangis kita akan berasa kuat dan lebih selesa,,so kalau awak nak nangis nangis jer sampai awak puas sebab air mata tu terapi diri,, ia akan membantu awak jadi lebih kuat,,In Sha Allah,okay sampai sini jer nurul tulis ok ?? sebab nurul ada kerja,, next time kita sambung bubye ^^ assalamu'alaikum,,

No comments:

Post a Comment